سرانه هر سوادآموز 400 هزار تومان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرانه هر سوادآموز 400 هزار تومان
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
معاون توسعه مديريت سازمان نهضت سواد آموزي با بيان اينکه سرانه هر سوادآموز در کشور 400 هزار تومان است گفت: آخرين نرخ حق التدريس آموزشياران سه هزار تومان به ازاي يک ساعت است.

پرويز کوثري در گفتگو با مهر با اعلام اين خبر افزود: سرانه سواد آموزي براي 500 ساعت دوره آموزشي براي يک سواد آموز طي دو دوره مقدماتي و تکميلي به طور ميانگين به ميزان 400 تا 430 هزار تومان متغير است.

وي با اشاره به حکم مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و فرمان کتبي مقام معظم رهبري گفت: سازمان نهضت سواد آموزي مکلف شده تا پايان برنامه پنجم توسعه پايان بيسوادي را در گروه سني 10 - 49 سال در سطح تکميلي اعلام کند.

معاون توسعه مديريت سازمان نهضت سواد آموزي با بيان اينکه برنامه ريزي براي تحقق اين برنامه آغاز شده گفت:  اين برنامه به صورت ملي در سطح کشور به استانها ابلاغ شده است که بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي بايد ستادهاي راهبردي سواد آموزي در استان به رياست استاندار و فرماندار تشکيل شود.

کوثري با اشاره به فعاليت 41 هزار و 800 آموزشيار فعال در کل کشور گفت: تمامي اين آموزشياران حق‌التدريس هستند و طبق قانون نمي توانيم هيچ فردي را به عنوان آموزشيار نهضت به کار بگيريم.

وي افزود: تا قبل از مجوز مجلس براي استخدام آموزشياران، تعداد 44 هزار و 800 آموزشيار فعال داشتيم ولي سال گذشته مجلس استخدام هفت هزار آموزشيار را تصويب کرد و با شروطي که در قانون تعيين شده اين اجازه به آموزش و پرورش داده شد که اين افراد در طول برنامه پنجم توسعه استخدام شوند.

معاون توسعه مديريت سازمان نهضت سواد آموزي افزود: به همين جهت در سال جاري از اين تعداد، سه هزار نفر استخدام شدند و چهار هزار نفر ديگر در طول برنامه پنجم توسعه و از سال آينده براي استخدام معرفي مي‌شوند.

کوثري گفت: بر اساس مصوبه مجلس، دستمزد آموزشياران بر اساس حق‌التدريس به آنها پرداخت مي‌شود که اين به سنوات خدمت، سابقه و مدرک تحصيلي آنها بستگي دارد اما متوسط دريافت آموزشياران در کشور حدود سه هزار تومان در ساعت است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: